Kinderweek 2022

Door Beheerder Website op 29 augustus 2022

Alles andersom! We kijken terug op een fijne en gezegende kinder- en tienerweek. Wat zijn we blij met de kinderen en tieners die zijn geweest. We hebben Gods liefde ervaren en mogen doorgeven. We geloven en bidden dat het zaad dat deze week is gezaaid uit zal groeien en vrucht dragen.

We zijn dankbaar voor alle vrijwilligers die ons in de voorbereidingen en tijdens de week zelf hebben geholpen. We willen graag noemen dat dit vrijwilligers zijn uit alle kerken van Boven-Hardinxveld. Ontzettend bedankt hiervoor!

Toch merken we dat het steeds lastiger is om aan nieuwe teamleden te komen. De bezetting is erg krap en veel teamleden hebben (te) veel taken. We willen daarom aan u en jou vragen tijd vrij te maken voor de kinderweek. We zoeken ook vrijwilligers die praktisch werk doen. Denk aan technische zaken, het voorbereiden van en helpen met knutselen, het welkomstcomité, limonade schenkers of die een Bijbelverhaal willen vertellen. Maar ook iemand met verstand van internet en PR. We zoeken jongeren vanaf 16 jaar, maar zeker ook dertigers, veertigers etc. zijn welkom!

Als we niet meer vrijwilligers/teamleden kunnen vinden zijn we mogelijk genoodzaakt om de kinderweek in te korten. En dat willen we niet! De kinderen kijken elk jaar uit naar de kinderweek en dat willen we niet laten verdwijnen. Belangrijker: het Evangelie klinkt voor sommige kinderen en hun ouders voor het eerst of voor die ene week in het jaar! Volgend jaar is de kinderweek van 14 tot en met 20 augustus. Wilt u nadenken of u of jij ons kan helpen? Voor vragen en/of aanmerking kunt u ons altijd een mailtje sturen. Dit kan naar [email protected].

De hoofdcommissie van de kinderweek,

Hendrike de Groot, Jannie Breedveld, Paul Maassen van den Brink, Laura Verschoor en Saskia

Meerkerk