Man-na mannenkring

Door Beheerder Website op 22 december 2022

Zaterdag 10 december waren we als man-na broers in ons kerkelijk centrum weer bij elkaar. Telkens is er een goede verzorging van de broodmaaltijd. En we ontvangen daarna geestelijk voedsel uit Gods Woord. Het boekje voor Man-na reikt ons diverse mannenonderwerpen aan en deze worden vanuit de Schrift besproken. De laatste keer ging het over de man als rentmeester van de natuurlijke gaven, die God de Schepper ons geeft. Het zijn genadegaven, die we in mogen zetten, voor gezin, gemeente, naaste etc. tot S.D.G. We zijn dankbaar dat we op die manier bij elkaar mogen komen. Afgelopen keer is er € 178,50 voor de verwarming van De Boomgaard gegeven. Het geld is afgedragen aan de kerkrentmeesters. Man-na wenst ieder van harte gezegende Christus-dagen toe.

Met hartelijke groet Robert v.d. Bout en Teun Korten