Vanuit de rommelmarktcommissie

Door Beheerder Website op 1 september 2023

Het is zover!

Aanstaande zaterdag 2 september 2023 vindt van 8:00 tot 14:00 uur de jaarlijkse rommelmarkt in Boven-Hardinxveld plaats. Ook dit jaar is er weer van alles te beleven. Behalve de rommel die weer uitgestald wordt in verschillende kramen, zijn er ook weer verse etenswaren, zoals vis, gebak, en ijs. Tussen de middag is er ook gelegenheid om op het eetplein pannenkoeken, poffertjes, eigengemaakte loempia’s en oliebollen te kopen, of een patatje met een snack. Voor de kinderen is er een speelplein ingericht, en bij goed weer is er ook een opblaasattractie met water! En wat dacht je van een echte brandweerauto waar je in kunt kijken? Misschien mag je wel een rondje meerijden! Een deel van de opbrengst is dit jaar weer voor Kerkcentrum De Boomgaard, het andere deel is voor Gevangenenzorg Nederland. Naar verwachting zal de opbrengst van de rommelmarkt ’s avonds bekendgemaakt worden. Ook zullen de winnende lotnummers bekendgemaakt worden via diverse kanalen.

Hartelijke groeten van de rommelmarktcommissie

Open kerk

Tijdens de Rommelmarkt zullen ook de kerkdeuren geopend zijn voor publiek. Er zal op het orgel gespeeld worden en er is een kleine Bijbelexpositie te zien. Deze expositie wordt ondersteund door het Statenbijbelmuseum uit Leerdam.

Van harte welkom om deze te bekijken.