Kerkboekje

Door Beheerder Website op 21 januari 2022

Beste kinderen en ouders,
Het is al weer even geleden dat we jullie hebben geïnformeerd over de nieuwe invulling van het kerkboekje. Rond de zomervakantie hebben we jullie gevraagd om een enquête in te vullen over het gebruik van de kerkboekjes. N.a.v. de uitkomsten hebben we het volgende besloten:
Elk kind in de basisschool leeftijd krijgt van ons 1 preken meeschrijfboekje, waarin je ongeveer 40 kerkdiensten kunt volgen, beschrijven en tekenen. Er zijn twee soorten boekjes. Eén boekje voor de kinderen van ongeveer 4-6 jaar en één boekje voor 7-12 jaar. Is je boekje vol dan kunnen je ouders een nieuw boekje kopen voor € 2,50 bij jeugdouderling Geert Honcoop of elders een meeschrijfboekje kopen.
Bij ‘speciale’ diensten zullen we nog wel boekjes maken, die dan bij de ingang van de kerk komen te liggen. Dit gaat om de diensten van: School/Kerk/Gezin week, Biddag, Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, de dienst na de kinderweek, Startweekend, dankdag en met het Kerstfeest.
We hopen dat het meeschrijven en tekenen helpt om je aandacht beter bij de preek te kunnen houden. Dat het je thuis helpt om met elkaar over de dienst te kunnen napraten. En je de vragen die je nog hebt kunt stellen en zo samen God kunt danken voor wat Hij in de dienst aan je wilde vertellen door de preek van de dominee.

In de ochtenddiensten van zondag 23 en 30 januari staan we aan het begin van de dienst met de boekjes bij de ingang. Mocht je er in die diensten niet zijn, dan kun je een boekje ophalen bij jeugdouderling Geert Honcoop, Koningin Wilhelminalaan 23.

Gezegende diensten toegewenst!
Geert Honcoop