Snuffelmarkt

Door Beheerder Website op 13 april 2022

De snuffelmarkt van zaterdag 9 april heeft het mooie bedrag van € 1.132,35 opgeleverd. Hiervoor zijn we erg dankbaar. Een deel van het bedrag wordt gebruikt voor het onderhoud van de bus. De rest is bestemd voor Kerkcentrum De Boomgaard.
Vanwege het succes willen we op zaterdag 21 mei 2022 opnieuw een snuffelmarkt organiseren. Van harte welkom tussen 09:30 en 14:00 uur aan de Parallelweg 2 te Schelluinen (op het terrein van De Jong Group). Dit keer zal de helft van de opbrengst bestemd zijn voor Kerkcentrum De Boomgaard en de andere helft voor de Oekraïne.

Er zal weer veel moois te koop zijn, onder andere een aantal bijzondere antieke spullen. Mocht u de afgelopen keer niet in de gelegenheid geweest zijn om uw overbodige spullen langs te brengen, op maandagavond 9 en 16 mei tussen 19:00 en 21:00 uur bent u opnieuw welkom om ze te brengen (ook op Parallelweg 2).  Groot meubilair en oude tv’s kunnen we helaas geen plekje geven.

Hartelijke groeten van de rommelmarktcommissie.