Zingen in de zomer 12 juli

Door Beheerder Website op 24 juni 2023

We hopen samen met Boven-Hardinxvelders een dagje naar Urk te gaan op woensdag 12 juli. We gaan rond 11.00 uur weg. Als er wat meer aanmeldingen komen, gaan we met een bus (gezelliger! en meer ontspannend) anders met auto’s. ’s Middags is er “vrij” zingen in de Bethelkerk. Daarna doen we stegentocht met koffie en Urker koek. En vervolgens gaan we lekker vis eten in Urker visrestaurant van Piet Baarsen. En daarna gaan we terug naar Bethelkerk om samen te zingen en te luisteren naar ’t visserskoor “Crescendo” en naar een meditatie te luisteren. We hopen dan rond 23.30 uur weer thuis te komen. We schatten de kosten met bus all-in rond € 55,00 p.p. Ieder kan zich opgeven voor 4 juli bij Mieke Korten via telefoon 06-20100939 of [email protected]. Met hartelijke groet, fam. Korten.